Боротьба за крісло мера Дніпропетровська: аналіз потенційних кандидатів

Читать на русском

У рамках спецпроекту «ОБРАНІ» журналісти «Слова і Діла» з'ясували, яким політичним, бізнесовим, а також інформаційним ресурсом прямо чи опосередковано володіють потенційні кандидати в мери Дніпропетровська.

Головними претендентами на посаду мера Дніпропетровська є позафракційний народний депутат України, член політради партії «УКРОП» Борис Філатов та народний депутат України, заступник голови фракції «Опозиційний блок» Олександр Вілкул.

Ці два потенційних кандидати, окрім політичної підтримки, також мають великий медіа-ресурс. Філатова, як близького соратника Ігоря Коломойського, підтримують телеканали «1+1», «2+2», «ТЕТ», Ukraine Today і «9 канал», а також відомі ЗМІ - «ТСН», «УНІАН», «Главред», «Телекритика» та інші.

Його опонент Олександр Вілкул має медіапідтримку телеканалів «Інтер», «34 канал», «51 канал», ТРК «Україна», «11 канал», ТРК «Стерх». Вілкулу допомагають місцеві ЗМІ (газети «Зоря», «Днепр вечерний», інтернет-портал Gorod.dp.ua, і не менш імениті «Сегодня», «Главное» та інші.

Хто ще планує стати мером Дніпропетровська та які ресурси для цього залучає – дивіться на інфографіці нижче.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: