У рамках спецпроекту «ОБРАНІ» журналісти «Слова і Діла» з'ясували, яким політичним, бізнесовим, а головне – інформаційним ресурсом прямо чи опосередковано володіють потенційні кандидати в мери Черкас.
Звичайно, в даній інфографіці наведені не всі кандидати, адже до остаточного завершення реєстрації залишилося ще 2 тижні, однак, на думку аналітиків «Слова і Діла», основна виборча боротьба відбуватиметься саме між цими персонами.
Так, чинного міського голову Черкас Сергія Одарича підтримує команда Коломойського, а його передвиборчу кампанію висвітлює місцева телерадіокомпанія «ВІККА», а також інформаційний ресурс «Обозреватель».
Анатолія Бондаренка, який також виявив бажання поборотись за крісло мера, підтримує «Батьківщина», а кілька місцевих сайтів допомагають йому донести свою позицію до черкащан.
«Блок Петра Порошенка» свою підтримку надає секретарю Черкаської міської ради й давньому супернику Одарича – Олександру Радуцькому. Кандидату від «БПП» також допомагають кілька місцевих ЗМІ.
Хто ще планує стати мером Черкас і які ресурси для цього залучає – дивіться на інфографіці нижче.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»