Медійна кампанія, яку нині проводять більшість кандидатів у мери Львова, не має нічого спільного з місцевими виборами.
Про це у рамках спецпроекту «ОБРАНІ» розповів львівський громадський активіст Орест Залипський, інформує «Слово і Діло».
«Взяти хоча б рекламну кампанію. «Зберегти країну» – не має жодного стосунку до місцевих виборів. Так само гасло Добродомова – «Боротися з корупцією». Окреме питання до кампанії Васюника, який завалив все місто рекламою «Львів'яни варті кращого». Хоча, враховуючи сьогоднішню собівартість розміщення на рекламоносіях, ці кошти можна було б витратити на більш необхідні та корисні речі», – відзначає Залипський.
Натомість чинний міський голова Андрій Садовий, за інформацією активіста, нині взагалі не веде жодної рекламної кампанії та більше намагається продемонструвати власну ефективність через ремонт доріг, житлово-комунальної інфраструктури і т. д. Хоча і це, на думку Залипського, навряд чи можна повною мірою вважати заслугою Садового, адже в основному працює молода команда, яку рекрутував до міської ради за часи своєї роботи Садовий.
Говорячи ж про шанси кандидатів на вихід до другого туру, Залипський зауважив, що окрім чинного міського голови Львова Андрія Садового, бачить у другому турі або Івана Васюника, або ж лідера «Народного контролю» Дмитра Добродомова.
Натомість у іншого нардепа від «Блоку Петра Порошенка-Солідарності» Оксани Юринець, за словами активіста, на цих виборах буде найменше шансів на перемогу.
Нагадаємо, що стежити за ходом подій і дізнаватися про попередні результати місцевої виборчої кампанії тепер можна за допомогою онлайн-спецпроекту «ОБРАНІ».
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»