Офіційна передвиборча агітація у Тернополі лише набирає обертів, але вже встигла стати дуже брудною.
Про це у рамках спецпроекту «ОБРАНІ» розповіла кандидат економічних наук, доцент ТНЕУ і голова Тернопільської обласної громадської організації «Фонд соціально-економічних ініціатив» Леся Колінець.
За її словами, реанімуються нікому не цікаві ЗМІ, в спецвипусках яких обливаються брудом основні конкуренти тих чи інших кандидатів.
«Газети виходять із великою регулярністю та потрапляють у кожну поштову скриньку Тернополя, що коштує дуже дорого. Крім того, створюються одноразові сайти, які позиціонують себе як ЗМІ, але насправді працюють лише на свого кандидата», – говорить експерт.
Крім того, за словами Колінець, другою особливістю кампанії є привласнення кандидатами чужих досягнень, або переконання виборців у тому, що вони контролюють процеси, на які апріорі впливу не мають, наприклад, формування поліції і т. д.
«ЗМІ рясніють статтями на кшталт «Завдяки активістам такої-то партії покладено асфальт, відремонтовано підвал і т. д.». Складається враження, що ще трохи і саме завдяки цій партії чи кандидату починатиметься день і сходитиме сонце. Певних особливостей і непередбачуваності цій виборчій кампанії, звичайно ж, додає нова система виборів. Але надзвичайно позитивним є проведення виборів міського голови у два тури. Мешканці міста зможуть обирати гідного мера лише з двох кандидатів», – констатувала спеціаліст.
Що ж до персон, між якими розгорнеться основна боротьба в ході виборчої кампанії, то тут, на думку Колінець, ключовими опонентами у виборчих баталіях стануть чинний міський голова Сергій Надал і народний депутат України від «Об'єднання «Самопоміч» Тарас Пастух.
Нагадаємо, що стежити за ходом подій і дізнаватися про попередні результати місцевої виборчої кампанії тепер можна за допомогою онлайн-спецпроекту «ОБРАНІ».
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»