У Мінекономіки пропонують продати частину акцій «Антонова» іноземним інвесторам

Читать на русском
У Міністерстві економічного розвитку й торгівлі розробили план підвищення конкурентоспроможності державного авіабудівного підприємства «Антонов».

У Міністерстві економічного розвитку й торгівлі розробили план підвищення конкурентоспроможності державного авіабудівного підприємства «Антонов».

Про це повідомляється в огляді ТОП-100 найбільших державних підприємств, опублікованому прес-службою Мінекономіки «Слово і Діло».

Зокрема, МЕРТ пропонує винести на розгляд можливість продажу міноритарного пакету акцій підприємства іноземному стратегічному інвестору з метою просування продукції українського авіабудівника на висококонкурентні світові ринки.

На думку експертів Міністерства, за рахунок збільшення акціонерного капіталу або довготривалої позики на пільгових умовах в ДП «Антонов» також можна буде залучити й додаткові інвестиції від держави.

У Мінекономрозвитку вказали й на інші слабкі сторони роботи підприємства, які потребують ефективних рішень. Наприклад. маркетингова стратегія, яку необхідно змінити з метою пошуку нових можливостей для лізингу та розширення сервісної мережі компанії в світі.

Боротьба за завод «Антонова»: переміг «БПП»Привабливість держпідприємства «Антонов» для потенційних інвесторів незаперечна, а бажання українських чиновників заробити швидких грошей – невблаганно. Яка доля чекає ДП «Антонов»?

Стабільний приплив нових замовлень сприятиме економії за рахунок зростання масштабів виробництва, що істотно збільшить ліквідність «Антонова», зазначають у МЕРТ. Поки ж темпи та масштаби роботи українського виробника непорівнювані з його світовими конкурентами. Наприклад, американський Boeing у 2013 році збудував 200 літаків, бразильський Embraer – 80, а російська «Об'єднана авіабудівна корпорація» – 111, у той час як «Антонов» за цей же період випустив у світ всього 7 бортів.

Підприємству також пропонують оптимізувати витрати за рахунок відмови від непрофільних активів і перегляду асортименту літаків, концентруючись на найбільш перспективних моделях – наприклад, Ан-158, Ан-178 і Ан-70. Також компанії вкрай необхідно оптимізувати структуру управління, зазначають у МЕРТ.

Нагадаємо, на початку наступного року в Україні стартує велика приватизація державних підприємств. За словами голови Фонду держмайна Ігоря Білоуса, перевага при продажу акцій великих державних підприємств буде надаватися іноземним, але не російським інвесторам.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: