26 різних партій, які беруть участь у місцевих виборах у столиці України, витратили на агітацію 161 мільйон 652 тисяч 900 гривень.
Причому, дана цифра ще не остаточна. Це тільки ті партії, які надали дані проміжних фінансових звітів про надходження і використання коштів виборчих фондів партій (за період з дня відкриття поточного рахунку виборчого фонду до 15 жовтня), пише «Слово і Діло».
Ще 14 партій, серед яких «Радикальна партія» та ВО «Свобода», цього не зробили. Очевидно, що до 161,5 мільйону можна приплюсувати як мінімум кілька десятків мільйонів гривень витрачених на рекламу коштів.
Згідно з офіційними даними, найбільше на агітацію витратила партія «БПП» – Солідарність». Найбіднішою виявилася «Єдина сила», яка за рекламу своєї політичної сили заплатила всього 2,6 тис. гривень.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»