Березу в першому турі виборів підтримував Льовочкін – Гацько

Читать на русском
Глава партії «Демальянс» Василь Гацько заявив, що фіналіста другого туру виборів мера Києва Борислава Березу в першому турі фінансував нардеп від «Опоблоку» Сергій Льовочкін.

Глава партії «Демальянс» Василь Гацько заявив, що фіналіста другого туру виборів мера Києва Борислава Березу в першому турі фінансував народний депутат від «Опозиційного блоку» Сергій Льовочкін.

Про це він розповів в інтерв'ю «Главкому», передає «Слово і Діло».

«На якомусь етапі Березу підтримував Льовочкін. Потім, кажуть, у них були якісь перебої з фінансуванням, тому друга частина кампанії була дуже кволою, не вистачало грошей», – заявив Гацько.

За його словами, питання номер один до Берези: хто фінансував його кампанію потім, після перебоїв?

Як політичні партії поділять місця у Київраді? Результати паралельного підрахунку голосів«Слово і Діло» змоделювало приблизну ситуацію з розподілом депутатських крісел, спираючись на результати паралельного підрахунку голосів у різних районах містах за даними відкритих джерел.

«Нехай оприлюднюють список донорів. Тих, які здійснювали пожертви на передвиборчі фонди. На сьогодні цієї інформації немає. Ми не знаємо достеменно, хто фінансує кампанію Берези. А це означає, що ми не можемо розуміти, як він себе поводитиме, що робитиме, чиї інтереси відстоюватиме на посаді мера», – наголосив політик.

Також лідер ««Демальянсу» прогнозує меншу явку на другий тур виборів. Але, на його переконання, люди, які голосують за Віталія Кличка, прийдуть. Як стверджує Гацько, Кличко купив своїх виборців за соціальний хліб, пільги на проїзд та обіцянки не підвищувати тарифи в місті.

Нагадаємо, що до другого туру виборів мера Києва вийшли чинний міський голова столиці Віталій Кличко («Блок Петра Порошенка «Солідарність») та народний депутат України, який балотується від партії «Рішучі громадяни», Борислав Береза. Другий тур виборів відбудеться 15 листопада.

Стежити за ходом подій і дізнаватися про попередні результати місцевої виборчої кампанії можна за допомогою онлайн-спецпроекту «ОБРАНІ».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: