На львівському підприємстві «Електронтранс» завершують виробництво першого електробуса, що невдовзі виїде на один із транспортних маршрутів Львова.
Про це пише «Слово і Діло» з посиланням на «УНН».
Одна така машина зможе перевозити до 100 пасажирів одночасно, при цьому не використовуючи палива, констатував генеральний директор «Електронтрансу» Василь Пецух.
«Ми робимо машину світового рівня. Електробус має набагато менший обсяг обслуговування, ніж автобуси, тому що він не потребує мастил, ременів, палива. В якості приводу використовується ведучий міст із вбудованим тяговим електродвигуном. Потужність тягового двигуна електробуса – 230 кВт», – розповів він.
Зарядка електробуса відбуватиметься щоночі в тролейбусному депо. Щодо маршруту, яким курсуватиме транспорт, то попередньо це буде лінія між стадіоном СКА та центром міста.
«Люди, які проживають біля стадіону СКА, хотіли, щоб до них знову їздив тролейбус. Для нас дуже дорого тягнути мережу в той район міста, тому ми запропонуємо альтернативний варіант – електробус. Вартість проїзду, скоріш за все, буде така ж, як і в трамваях – 2 гривні», – заявив начальник управління транспорту та зв'язку міської ради Львова Віктор Щир.
Між тим, «Слово і Діло» хотіло б нагадати, що обіцянку купити для Львова електробус мер міста Андрій Садовий дав ще в листопаді 2013 року. Саме придбання машини планувалося протягом 2014 року. Однак, як зізналися у Львівській міській раді, протягом 2014 року закупівля електробусів не проводилася.
До речі, це не перша невиконана обіцянка Садового, що стосується транспортних засобів виробництва заводу «Електрон». У 2012 році місто так і не купило у виробника обіцяний низькопідлоговий трамвай, а в 2013-му – не придбало обіцяних зразків техніки.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»