Проведення дорожньої реформи неможливе без підтримки парламенту – Омелян

Читать на русском
Заступник міністра інфраструктури України Володимир Омелян повідомив про те, як буде реформуватися «Укравтодор»
Володимир Омелян

Володимир Омелян повідомив про те, що реформа «Укравтодору» вже запущена, і розповів, чого варто очікувати від її проведення.

Про це Омелян розповів у інтерв'ю кореспонденту «Слова і Діла».

За словами заступника міністра, реформа «Укравтодору», що вже стартувала, триватиме два роки.

«Запущена реформа «Укравтодору». Звичайно, вона триватиме не один рік, ми розраховуємо, що це займе ще мінімум 2 роки. Уже завершено інвентаризацію облдорів, яка була необхідна для їх подальшої передачі облдержадміністраціям», – сказав Омелян.

Однак, за його словами, для вдалого продовження реформи необхідно, щоб Рада ухвалила низку «дорожніх» законопроектів, зокрема проект закону №0954 про децентралізацію дорожнього господарства.

Андрій Пивоварський: smart-аналіз завдань на посаді міністра інфраструктуриНаскільки відповідали завдання, які ставив перед собою Андрій Пивоварський, реальним потребам галузі та наскільки ефективними вони були

«Після його ухвалення дороги будуть розділені на приблизно 50 тис. км державного значення, за них продовжить відповідати «Укравтодор», і 120 тис. км – місцевого значення. Останні разом із грошима на їх утримання та технікою (облдорами) перейдуть в управління місцевій владі. Завдяки цьому місцеві громади самостійно зможуть вирішувати, які дороги, за якою ціною, в яких напрямках ремонтувати або будувати нові», – зазначив заступник міністра.

Також Омелян повідомив, що в Раді очікує ухвалення ще один важливий законопроект – про створення дорожнього фонду. Суть документа, зазначає Омелян, полягає в тому, що всі надходження від акцизів на паливо будуть використовуватися виключно на утримання, ремонт і будівництво доріг.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: