Створена при міській раді Кіровограда художня рада міста так і не отримала повноважень щодо узгодження вигляду зовнішніх рекламних носіїв в обласному центрі.
Про це «Слову і Ділу» стало відомо з відповіді на інформаційний запит до Кіровоградської міської ради щодо стану виконання передвиборчої обіцянки кіровоградського міського голови Андрія Райковича щодо відновлення роботи художньої ради й обов’язкове погодження з нею вигляду зовнішніх рекламних носіїв.
Однак, як відповіли агентству у виконавчому комітеті міської ради Кіровограда, попри те, що художня рада при управлінні містобудування та архітектури міськради й працює ще з 20 червня 2012 року, відповідно до розділу другого «Положення про художню раду м. Кіровограда», погодження рекламних кампаній до її обов’язків не входить.
Таким чином ця обіцянка стала вже третьою, яку провалив Андрій Райкович за час своєї роботи на посаді кіровоградського міського голови, котру він обіймає з 19 листопада минулого року.
Додамо, що всього «Слово і Діло» зафіксувало 43 його обіцянки, більшість із яких нині перебувають у процесі виконання. За такими показниками Райкович посідає передостаннє, 21 місце в рейтингу відповідальності голів обласних центрів України.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»