Київська міська держадміністрація має намір зайнятися аудитом комунального підприємства «Київреклама» та департаменту містобудування та архітектури.
Про це повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на прес-службу КМДА.
Як заявив перший заступник голови адміністрації Геннадій Пліс, департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту займеться перевіркою «Київреклами» й департаменту містобудування та архітектури.
«Здійснення такого аудиту дозволить нам впорядкувати процес розміщення рекламних засобів, ліквідувати корупційні ризики, забезпечити відкритість і прозорість інформації, зокрема при прийнятті рішень дозвільного характеру, демонтажу тощо. Крім того, разом зі скороченням кількості зовнішньої реклами передбачається збільшення надходжень до бюджету Києва», – сказав Пліс.
Нагадаємо, раніше секретар Київської міської ради Володимир Прокопів заявив, що до Києва цього року планується залучити 10 млрд грн інвестицій.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»