Київський метрополітен зняв обмеження швидкості на зеленій лінії

Читать на русском

КП Київський метрополітен зняв обмеження швидкості на ділянці від станції «Видубичі» до станції «Позняки».

Це стало можливим після завершення робіт з укріплення ґрунтів на ділянці лінії від станції «Видубичі» до станції «Позняки», повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на прес-службу Київської міської державної адміністрації.

«Після завершення робіт і підтвердження стабілізації стану споруд були скасовані довгострокові обмеження швидкості руху поїздів на відрізку від станції метро «Видубичі» до станції «Славутич», – йдеться в повідомленні.

Причина нерентабельності київського метрополітену – корупція«Слово і Діло» вирішило дізнатись у киян, як на їх думку можно зробити київський метрополітен рентабельним

Наразі завершено зміцнення ґрунту між станціями метро «Осокорки» та «Позняки», а також розпочато роботи на ділянці між станціями «Позняки» та «Харківська».

Відзначається, що одією з найскладніших ділянок через специфіку рельєфу та перенасичення підземними водами є ділянка між станціями «Видубичі» та «Харківська». З метою усунення просідання грунту в II кварталі 2016 року було обладнано 2280 свердловин для хімічного закріплення ґрунту. Вартість робіт склала 38,7 млн ​​грн.

Як повідомлялося раніше, ТОВ «Укррослізинг» має намір стягнути з КП «Київський метрополітен» 1 млрд 959 млн 466 тис. 447,88 грн за невиконання договору щодо закупівлі 100 вагонів для підприємства.

ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS

та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»
Поділитися: