Переліт Київ-Одеса за ціною залізничного квитка: чи довго триватиме «халява»?

Читать на русском
На ринок пасажирських авіаперевезень вийшов новий гравець. Запропонований ним тариф у два-три рази нижчий, ніж у конкурентів.

Українська авіакомпанія Bravo Airways запустила рейс між Києвом та Одесою. Мінімальна вартість квитка в один бік – 499 грн.

Як повідомляє «Слово і Діло», це вже третя за ліком авіакомпанія, яка запустила перельоти за цим маршрутом. Однак заявлена ​​нею ціна є в кілька разів меншою, ніж у конкурентів. Так, найнижчий тариф авіакомпанії «Мотор Січ» в один бік – 1100 грн, а в МАУ – 1261 грн.

Bravo обіцяє з 1 серпня здійснювати польоти сім разів на тиждень. У вартість квитка входить харчування, напої та перевезення багажу.

«Дуже гарна новина: відкрилися нові рейси Київ-Одеса авіакомпанії Bravo й квитки коштують 499 гривень (якщо кпувати за місяць) і 1200 (в останній момент, наприкінці тижня). Варто було битися, кричати, скандалити та знімати директора Державіаслужби. Монополія зруйнована, менша ціна – більше відпочивальників, більше доходу для Одеси та задоволення для всіх. Що й потрібно було довести. Кажете, PR?», – написав 12 липня голова Одеської облдержадміністрації Міхеіл Саакашвілі в Facebook.

Wizz Air заявив про бажання повернутися до УкраїниРадник глави Мінінфраструктури Андрій Пивоварський заявив, що угорсько-польська бюджетна авіакомпанія Wizz Air розмірковує про повернення до України.

Як відомо, рік тому губернатор Одеської області на засіданні спецкомісії Державіаслужби, де розподілялися дозволи на польоти, звинуватив голову служби Дениса Антонюка в корупції, заявивши, що той «продав свою держслужбу олігархічним інтересам».

Водночас деякі експерти засумнівалися в тому, що такий тариф буде комерційно вигідним і компанія зможе довго протриматися на ринку. «Bravo буде складно тримати заявлені тарифи», – вважає експерт із транспорту BRDO Сергій Хижняк. За оцінкою комерційного директора авіакомпанії «Дніпроавіа» Сергія Посилаєва, рентабельний тариф на рейсі Київ-Одеса з урахуванням вартості палива та аеропортових послуг складає не менше 1500 грн. «Якщо брати менш місткі Boeing 737-500, то собівартість крісла виходить за рівень $100 туди/назад. В результаті при вартості заявлених тарифів 500/750/1000 грн, і навіть при 100%-й заповнюваності рейсів, не важко порахувати збитки на кожному рейсі», – наводить свої розрахунки Євген Хайнацький, гендиректор компанії «Стиль Авіа».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: