З 1 серпня 2016 року в Україні тимчасово знижена ставка акцизу для ввезення з-за кордону вживаних авто. За даними Державної фіскальної служби, цією можливістю скористалися трохи більше 1,3 тис. українських автомобілістів.
Популярним напрямком ввезення не нових авто традиційно є Західна Європа. Перевагами купівлі автівок у Франції, Бельгії, Нідерландах, Німеччині, Італії чи сусідніх із ними країнах є те, що там можна купити якісний автомобіль, ціна якого без гарантії буде у 2-4 рази нижча за ринкову. До того ж, там існує практика продажу вживаних автівок через автосалони, тож не доведеться вдаватися до послуг посередників. Європейське законодавство, спрямоване на зменшення викидів у навколишнє середовище та підвищення рівня безпеки на дорогах, спонукає продавців шукати покупців на автомобілі. Тож у країнах Західної Європи можна розраховувати на покупку авто у досить хорошому технічному стані, однак тут треба враховувати те, що в країнах із морським кліматом (до яких якраз і належить більшість перелічених держав) існує ризик корозії кузова. Крім того, при виїзді з них треба бути готовим до сплати штучно завищеного експортного мита.
Нерідко українці купують авто у країнах Центральної, Східної Європи та в Грузії. Тут покупців приваблює дешевизна транспортних засобів, великий їх вибір та велика кількість фірм-посередників, до яких можна звернутися, щоб полегшити пошук, купівлю та доставку авто. Але є й «мінуси». Наприклад, засилля шахраїв, ризик придбати крадене, перероблене чи взагалі несправне авто. Також імовірна така неприємність, як поганий стан автівки і невідповідність кілометражу на спідометрі реальному пробігу машини.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»