Створення Дорожнього фонду дозволить направляти на будівництво доріг близько 30-40 млрд грн, що в 5-10 разів більше за поточні обсяги фінансування.
Про це в інтерв'ю виданню «Главком» розповів голова парламентського комітету з питань транспорту Ярослав Дубневич, передає «Слово і Діло».
«Ідея Дорожнього фонду дуже проста: кошти від акцизів на нафтопродукти та інші мають використовуватися виключно за призначенням, тобто на будівництво та ремонт доріг. І ніхто не має права витратити їх на щось інше», – зазначив депутат.
Політик уточнив, що йдеться про 30-40 млрд гривень на рік, 62% з яких буде отримувати «Укравтодор», 35% – підуть на ремонт доріг місцевим органам влади, ще 3% – будуть направлятися на підвищення безпеки дорожнього руху.
За його словами, минулого року весь бюджет «Укравтодору» без урахування боргових зобов'язань склав 3,4 млрд грн, цьогоріч – 6,5 млрд.
Він також додав, що проблема недофінансування дорожніх служб обумовлена не відсутністю коштів у Бюджеті, а нецільовим їх використанням.
«Гроші збираються у вигляді акцизів на нафтопродукти, але витрачаються не стільки на дороги, скільки на те, що Мінфін вважає в цій ситуації необхідним», – пояснив голова комітету.
Нагадаємо, Президент Петро Порошенко на засіданні РНБО 13 вересня оголосив підвищення якості доріг головним пріоритетом на наступні три роки.
Як повідомлялося раніше, Світовий банк готовий надати на ремонт українських доріг $1 млрд, ще близько $700 млн готовий надати Європейський банк реконструкції та розвитку.
Україна також прагне застосувати американський досвід у реформуванні об'єктів інфраструктури, зокрема дорожнього господарства.
«Слово і Діло» зафіксувало 26 обіцянок народного депутата Ярослава Дубневича, 10 з яких він виконав. Коефіцієнт відповідальності політика – 38%. Із повним переліком обіцянок Дубневича можна ознайомитися на сторінці.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»