Ціна плодоовочевого кошика українців зросла на 23,6% за останні три тижні вересня 2016 року.
Про це повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на «Українські новини».
Основна причина зростання вартості плодоовочевого кошика – подорожчання сезонних і тепличних овочів. У цьому сегменті зростання цін склало 37,4%.
Помітний внесок у подорожчання вартості плодоовочевої продукції внесли й овочі борщового набору, що подорожчали на 7,6%. Зростання цін у цьому сегменті могло би бути ще істотнішим, однак зниження цін на цибулю частково компенсувало досить різке подорожчання столового буряка та капусти.
Також досить помітно подорожчала минулого тижня й картопля – відразу на 13%.
Таким чином ринок починає реагувати на інформацію про неврожай продукції як у господарствах населення, так і в професійних господарствах, особливо звертаючи увагу на порівняно низьку якість продукції в цьому сезоні.
Ціни на фрукти залишаються переважно стабільними.
Як повідомлялося раніше, з 1 жовтня в Україні тимчасово скасували державне регулювання цін на продукти харчування.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»