Кількість проданих в світі Apple Watch в третьому кварталі поточного року склало 1,1 млн пристроїв.
Про це повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на «Новое время».
При цьому всього за третій квартал рівень поставок досяг 23 мільйонів смарт-годинників, фітнес-браслетів і тому подібних гаджетів, що демонструє зростання на 3,1%, говориться в звіті компанії IDC.
При цьому прості пристрої подібного типу, в основному - фітнес-браслети, зайняли 85% ринку.
«Ми вже бачимо помітне зрушення на ринку. Там, де колись панували смарт-годинники, зараз панують фітнес-браслети. Простота є рушійним чинником зростання, і це добре відображено в верхньому списку постачальників, адже чотири компанії з п'яти пропонують прості фітнес-пристрої», - зазначає аналітик IDC Джітеш убраний.
Лідером ринку залишилася компанія Fitbit з 5,3 млн продажів і часткою ринку в 23%, наростивши продажі на 11%. На другому і третьому місці знаходяться Xiaomi і Garmin з 3,8 млн і 1,3 млн, часткою 16,5% і 5,7%. Вони обігнали Apple, яка зайняла в минулому кварталі четверте місце з продажами 1,1 млн і часткою 4,9%. Варто відзначити, що це являє собою падіння поставок на 71% в порівнянні з третьому кварталом 2015 року. На п'ятому місці розташувалася компанія Samsung, наростивши продажі на 89,9% до 1 млн і частки в 4,5%.
Як відзначають журналісти, основними причинами спаду Apple стали старіння модельного ряду і неінтуітивний користувацький інтерфейс. Хоча обидві проблеми були вирішені з останнім поколінням розумних годинників, наздогнати виробників простих пристроїв для фітнесу компанія поки не може.
Нагадаємо, раніше фахівці ізраїльської компанії Check Point виявили найбільшу хакерську атаку на власників телефонів, що працюють під управлінням Android.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»