Світові компанії витратять в 2019 році на рекламу в соціальних мережах 50 мільярдів доларів.
Про це повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на «Капітал».
Так, на поточний момент глобальні витрати в цьому сегменті оцінюються в 29 млрд доларів, таким чином показник зростання складе 72% в найближчі три роки.
Частка реклами в соціальних мережах в загальному сегменті інтернет-реклами оцінюється в 16%, через три роки це частка може досягти вже 20%.
Експерти також відзначають зростання відео реклами, до 2019 року її обсяг складе 35,4 млрд доларів.
До 2020 року аналітики прогнозують, що витрати на рекламу в соціальних мережах зрівняються з бюджетами на рекламу в газетах.
Нагадаємо, в вагонах київського метро стало на 50% менше реклами.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»