В тому, що проект дуже складний та витратний, немає жодних сумнівів. Однак проект більше політичний, ніж економічний.
Про це в коментарі «Слову і Ділу» розповів директор спеціальних проектів науково-технічного центру «Психея» Геннадій Рябцев, оцінюючи шанси забезпечити півострів за рахунок будівництва Керченського мосту в Крим.
«Лише Керченський міст забезпечити півострів всім необхідним не в змозі, але він полегшить постачання в першу чергу східній частині півострова та дозволить відновити залізничне сполучення, яке зараз заблоковано», – констатував фахівець.
Як пояснив експерт, є цілиа низка інженерних складнощів, оскільки Керченська протока дуже складна з гідрографічної та геологічної точок зору та небезпечна з точки зору сейсміки.
«Ось ці ризики підтверджуються тим, що навіть при значних ресурсах, які мав Радянський Союз, міст так і не був збудований», – додав він.
При цьому, на його думку, не можна вважати, що проект абсолютно непотрібний, так само, як і те, що він стане панацеєю.
«Постачання Криму без відновлення залізничного сполучення через перешийок на 100% не вдасться здійснити. Але це дуже полегшить постачання», – вважає Геннадій Рябцев.
Як відомо, повторний конкурс на будівництво підходів до Керченської мосту зірване через відсутність заявок. За даними експертів, підрядників відштовхує маленька сума, яку РФ планує витратити на створення залізничних підходів – $276 млн.
Додамо, Рефат Чубаров назвав проект «авантюрою» РФ, яка стане катастрофою для росіян.
ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS
та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»