Кияни масово переходять на тролейбуси після зростання ціни проїзду

Читать на русском
Пасажиропотік в громадському комунальному транспорті Києва виріс на 7 відсотків у зв'язку з підвищенням ціни проїзду. Київпастранс справляється з таким навантаженням.

Пасажиропотік в громадському комунальному транспорті Києва виріс на 7% в зв'язку з підвищенням приватними перевізниками цін на проїзд в маршрутках.

Про це заявив директор департаменту транспортної інфраструктури київської градміністраціі Сергій Майзель, повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на прес-службу КМДА.

«7% – це дуже вагомо для комунального підприємства «Київпастранс». Головне, воно справляється з таким навантаженням. До того ж рівно місяць тому почали свою роботу нічні маршрути, за цей місяць підприємство перевезло 10 тисяч пасажирів», – нагадав він.

За його словами, щодня столичні автобуси, тролейбуси і трамваї перевозять 1,7 млн ​​киян, а ще 1,5 млн жителів і гостей столиці користуються послугами метрополітену.

Громадський транспорт Києва: як змінювалася вартість проїзду за останні півстоліття«Слово і Діло» вирішило пригадати, скільки мешканці та гості української столиці сплачували за проїзд із 1961 року й порівняти ці цифри з сьогоднішніми транспортними тарифами.

У Києві розпочався Тиждень транспорту. Професійна комісія на чолі з київським міським головою Віталієм Кличком буде перевіряти досягнення і недоліки комунальних структур в галузі транспортної інфраструктури.

Нагадаємо, з 21 січня в приміських маршрутах Києва ціна різко виросла в середньому на 40%, до 12-15 гривень за поїздку. Підняли вартість проїзду і по місту.

Як повідомлялося, КМДА оцінює собівартість проїзду в столичному метрополітені в 6 гривень за поїздку.

ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS

та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»
Поділитися: