На час проведення міжнародного пісенного конкурсу «Євробачення-2017» буде вирішено питання розміщення надлишкової кількості площ зовнішньої реклами в місті Києві.
Про це заявив заступник голови Київської міської державної адміністрації (КМДА) Олексій Резніков, передає «Слово і Діло.
«Лідери рекламного ринку згодні, що обличчя міста потрібно змінювати. Вони згодні на саморегулювання, й зараз ми відпрацьовуємо пілотний проект до «Євробачення-2017», у рамках якого будуть обрані кілька місць концентрації, де є перебір із рекламними конструкціями. Разом з операторами ми розробимо схеми, що відображають правильне розміщення рекламних засобів, і до пісенного конкурсу покажемо, як співпрацюють місто та бізнес», – цитує прес-служба КМДА слова Резнікова.
Наразі столичною владою розробляється проект рішення «Про внесення змін до концепції розвитку зовнішньої реклами в Києві». Текст рішення передбачає заборону на розміщення рекламних конструкцій на відстані ближче 10 метрів до кордонів перехресть вулиць, наземних пішохідних переходів і виїздів до прибудинкових територій.
Також пропонується до заборони розміщення рекламних конструкцій на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, на розподільних смугах шириною менше 2 метрів, на відстані менше 30 метрів від зупинок громадського транспорту.
Відзначимо, що глобальний бізнес витратить у 2019 році на рекламу в соціальних мережах 50 мільярдів доларів.
Як повідомлялося раніше, Європейський банк реконструкції і розвитку зацікавлений у подальшій співпраці з владою Києва, зокрема в розробці транспортної схеми Києва та будівництві метрополітену.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»