Через високе завантаження поромної переправи в Каспійському морі на азербайджанській стороні вантажі з України Транскаспійським транспортним маршрутом ідуть в основному лише до країн Середньої Азії, однак самі переправи завантажені на повну потужність.
Про це повідомив заступник начальника філії «Центр транспортної логістики» ПАТ «Укрзалізниця» Андрій Мірошніков, передає «Слово і Діло» з посиланням на «Порти України».
«До Середньої Азії йдуть. Тому що в зв'язку з обмеженнями на перевезення вантажів через територію Росії дуже багато вантажів пішло сюди через Закавказзя, через два моря на Казахстан, Таджикистан, Узбекистан – не лише у вагонах, а й в автомобілях. Тому поромні переправи зараз працюють на повну потужність», – повідомив він.
За його словами, основний транспортний затор не в Чорному морі, а в Каспійському. Поромна переправа в Азербайджані не встигає перевалювати всі вантажі, які йдуть. «Вони працюють на два напрямки – і на Казахстан, і на Туркменістан з одного порту відправляють пороми», – уточнив він.
Найскладніша ситуація зберігається в порту Баку, де зібралася найбільше кількість вагонів. «Місяць тому було близько 700 вагонів, які очікували навантаження на пороми. Там і автомобілі, і вагони», – зазначив він.
Заступник начальника ЦТЛ УЗ відзначив, що контейнерний поїзд у формуванні «Україна-Китай» зараз не курсує також тому, що в самого Китаю ще недостатньо вантажів для того, щоб завантажити цей поїзд у зворотному напрямку.
Як повідомлялося раніше, 15 січня 2016 року Україна запустила пілотний рейс контейнерного поїзда в Китай в обхід території Російської Федерації.
У грудні 2016 року Верховна Рада ратифікувала Протокол про внесення змін до багатосторонньої угоди про міжнародний транспорт щодо розвитку коридору Європа-Кавказ-Азія для його реалізації в обхід Росії.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»