За 12 місяців 2016 року регіональним філіалом «Одеська залізниця» було виявлено та оформлено технічними актами 1291 пошкоджений вагон, що потребує ремонту.
Найбільше пошкоджених вагонів виявили при завантаженні/розвантаженні та маневровій роботі в ДП «Чорноморський МТП», ДП «Одеський МТП», ДП «Ізмаїльський МТП» – 297, 196, 176 вагонів відповідно, повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на «Одеську залізницю».
Залізничники відзначають, що показник 2016 року на 806 вагонів менший за показник аналогічного періоду 2015 року, однак зросла вартість витрат на ремонт пошкоджених вагонів – із 2 млн 884 тис. грн у 2015 році до 3 млн 202 тис. грн у 2016-му. Всі пошкоджені вагони в 2016 році були відремонтовані в обсязі технічного обслуговування з відчепленням. В середньому вартість ремонту в 2016 році одного пошкодженого вагона становила 2 тис. 480 грн проти 1 тис. 375 грн у 2015 році.
Значну кількість пошкоджень залізничники виявляють після грейферного розвантаження – такий вид розвантажувальних робіт часто виконується з порушенням державного стандарту.
Як повідомлялося раніше, українська промислова компанія «Інтерпайп» поставила першу партію залізничних коліс Saudi Railways Organization національному оператору залізниць Саудівської Аравії.
ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» (КВБЗ, Кременчук, Полтавська обл.) збільшило обсяги виробництва в січні 2017 року в 2,4 раза.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»