ПАТ «Укрзалізниця» у період із вересня до грудня 2016 року здійснило 32 демонстраційні поїздки локомотива General Electric TE33А, які були виконані відповідно до договору між УЗ та американською компанією.
Максимальний розрахунковий підйом при проведенні демонстраційних поїздок склав 16%, повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на ЦТС.
Згідно з наданою інформацією, поїздки здійснювалися вантажними поїздами зі встановленими ваговими нормами на наступних ділянках обслуговування регіональної філії «Одеська залізниця»: ст. ім. Т. Шевченка – ст. Гребінка – ст. ім. Т. Шевченка; ст. ім. Т. Шевченка – ст. Помічна – ст. ім. Т. Шевченка; ст. ім. Т. Шевченка – ст. Христинівка – ст. ім. Т. Шевченка; ст. Арциз – ст. Білгород-Дністровський – ст. Арциз; ст. Арциз – ст. Ізмаїл – ст. Арциз; ст. Миколаїв – ст. Долинська – ст. Миколаїв; ст. Миколаїв – ст. Тимкове – ст. Миколаїв; ст. Миколаїв – ст. Колосівка – ст. Миколаїв.
У компанії поінформували, що отримали «корисний досвід експлуатації новітнього тепловоза». Про подальші наміри керівництва УЗ щодо роботи з цим локомотивом та іншими локомотивами General Electric у компанії не розповіли.
До основних переваг тепловоза перед наявними серіями тепловозів, що обслуговують вантажні поїзди на вищевказаних ділянках, можна віднести:
- покращені тягові характеристики;
- збільшений міжремонтний період;
- менші витрати палива;
- наявність електродинамічного гальма;
- підігрів головних резервуарів та їх автоматичну продувку;
- комфортні умовні праці локомотивних бригад.
Раніше повідомлялося, що машинобудівна компанія General Electric має намір створити в Україні спільне підприємство з виробництва залізничних локомотивів.
Згодом ВАТ «Укрзалізниця» та ДП «Антонов» підписали з General Electric меморандум про співпрацю у виробництві та передачі технологій.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»