Замість ямкового ремонту у столиці проводиться поточний середній ремонт – ямковий ремонт на всю вулицю одним накриттям.
Про це повідомив генеральний директор корпорації Олександр Густелев в ефірі «5 каналу», повідомляє «Слово і Діло».
За його словами, в 2015 році Київ закупив спеціальні машини для заливки тріщин і активно їх використовує, щоб уникнути подальшого руйнування дороги.
Крім того, він повідомив про намір відмовитися від ямкового ремонту в столиці.
«Сьогодні замість ямкового ремонту проводиться поточний середній ремонт – це ямковий ремонт на всю вулицю одним накриттям. Таким чином в минулому році зроблено міст Патона, вул. Ярославів Вал і ще 44 об'єкта», – уточнив він.
При цьому він зазначив, що більшість столичних проблемних доріг не ремонтувалися 30 років і більше.
«Сьогодні дуже багато нарікань на деякі дороги Києва, справедливих нарікань на неможливість там проїхати. Але треба згадати, коли вони в останній раз ремонтувалися, як, наприклад вул. Теліги, Повітрофлотський проспект, Кільцева – ці дороги в останній раз ремонтувалися в 70-ті роки», – сказав керівник «Київавтодору».
Нагадаємо, що близько 89,9% вулиць і доріг Києва на даний момент потребують термінового ремонту.
Раніше повідомлялось, що Угорщина виділила Україні 50 мільйонів євро на ремонт доріг.
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»