Названо рейтинг найкращих глобальних брендів одягу

Читать на русском
Міжнародна компанія Brand Finance, що надає послуги в галузі незалежної оцінки вартості брендів, опублікувала на своєму сайті щорічний рейтинг найдорожчих і найпопулярніших світових брендів одягу.

Міжнародна компанія Brand Finance, що надає послуги в галузі незалежної оцінки вартості брендів, опублікувала на своєму сайті щорічний рейтинг найдорожчих і найпопулярніших світових брендів одягу.

Про це повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на «Новий час».

Список, до якого увійшли 50 світових брендів, грунтується не тільки на продажах на ринку, але і на маркетингових інвестиціях, впізнаваності бренду, задоволеності персоналу і репутації компанії.

Найвпливовішим брендом року став спортивний гігант Nike. Річний прибуток компанії Nike склав $ 32 млрд, що на 13% більше минулорічного показника.

Такий успіх недивний, оскільки за рік Nike представив безліч вдалих кампаній, зокрема, кросівки з фільму Назад в майбутнє, які самостійно зав'язують шнурки, колекцію спортивного одягу плюс-сайз і анонс виходу спортивного хіджабу для мусульманських спортсменів.   У трійку лідерів також увійшли бренди H&M ($ 19 млрд прибутку за рік) і Zara ($ 14,4 млрд). Обидві компанії показали колосальне зростання традиційних та онлайн-продажів. Zara може похвалитися тим, що цього року обігнала бренд Louis Vuitton (прибуток - $ 13 млрд) і посунула його на четверте місце в рейтингу.

Найбільш швидкозростаючим брендом в рейтингу Brand Finance виявилася марка Marc Jacobs. Прибуток компанії за рік зріс на 84% і становить $ 1,4 млрд порівняно з $ 760 млн минулого року. Порівняно з 57-м місцем минулого року, зараз Marc Jacobs посіжає 47-е.

10 найуспішніших брендів за версією Brand Finance:

  1. Nike, $ 32 млрд

  2. H&M, $ 19 млрд

  3. Zara, $ 14,4 млрд

  4. Louis Vuitton, $ 13 млрд

  5. Adidas, $ 10 млрд

  6. Uniqlo, $ 9,6 млрд

  7. Hermès, $ 8,3 млрд

  8. Rolex, $ 7 млрд

  9. Gucci, $ 6,8 млрд

  10. Cartier, $ 6,7 млрд

Як повідомлялося, китайський банк обійшов за вартістю американський і став найдорожчим банківським брендом в світі.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ

та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»
Поділитися: