Два консорціума вивчать можливість споруди 92-км підводного залізничного тунелю між Таллінном та Гельсінкі.
Про це повідомляє Railway Gazette, передає «Слово і Діло».
Проект назвали FinEst Link.
Консорціум у складі Ramboll Finland, Sito, Strafica, Urban Research і Pöyry Finland оцінять пасажирські та вантажні обсяги перевезень та економічної вигоди у створенні такого об'єкта. Звіт допоможе зрозуміти, чи потрібно будувати тунель або краще розвивати перевезення по морю.
Другий консорціум у складі Sweco, WSP і Amberg Engineering вивчить технічну та економічну здійсненність проекту, вартість самого будівництва і підтримку тунелю протягом життєвого циклу, а також як найбільш ефективно включити його в транспортну систему регіону.
Поки попереднє вивчення показало, що будівництво тунелю обійдеться у 9 - 13 млрд євро.
Якщо проект реалізують, то з Хельсінкі до Таллінна можна буде дістатися за 30 хв.
Нагадаємо, у Норвегії схвалили будівництво першого у світі підземного тунелю для кораблів.
ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS
та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»