Експортна стратегія України буде операційною програмою дій з розвитку торгівлі, яка змінюватиметься відповідно до модефікацій ринкової кон'юнктури.
Про це заявив перший віце-прем'єр - міністр економічного розвитку і торгівлі Степан Кубів на презентації проекту експортної стратегії у Києві, передає «Слово і Діло».
«Документ має бути практичним і носити характер операційний програми, яка змінюється та корегується у ситуації конкретного часу. Вона повинна включати мінімізацію корупції і прозорі фінанси - те, що ми повинні сьогодні робити», - сказав він.
Документ визначає 75 країн світу, з якими Україна в нинішніх економічних, логістичних і юридичних обставинах торгує недостатньо - на 6,5 мільярда доларів.
Згідно стратегії, основними галузями, які будуть формувати український експорт, повинні стати харчова промисловість, ІТ-галузь, машинобудування і аерокосмічна галузь, а також так звані «креативні» галузі, що передбачають інноваційні підходи у задоволенні потреб клієнтів.
Також стратегія визначає перспективні ринки для українського експорту, серед яких ключове місце займають 28 країн ЄС - найважливіші зовнішньоекономічні партнери країни. Серед інших країн найбільш перспективними є США, Китай, Туреччина, Японія, Ізраїль та Індія.
Раніше повідомлялось, що Україна має намір збільшити експорт в Канаду в 10 разів.
Нагадаємо, у Степана Кубіва 45 обіцянок, 26 - виконаних і 11 - не виконаних.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»