«Слово і Діло» проаналізувало дані про актуальну кількість машин в автомобільних парках міських рад обласних центрів та обласних адміністрацій.
Загалом число машин у автопарках українських міських рад із 2014 року дещо скоротилося.
Лідирує тут Київ: кількість машин у автопарку столичної міськради зменшилася з 99 до 84. Скоротили свої парки Дніпро, Суми, Житомир і Ужгород.
Однак деякі міськради навпаки – збільшили кількість своїх авто: лідирує Одеса, де кількість машин з 2014 року зросла на 6. Також на кілька машин розширилися автопарки міськрад Запоріжжя, Хмельницького і Житомира.
Без змін із 2014 по 2017 рік залишилися тільки автопарки міськрад Миколаєва і Черкас, де налічувалося 11 і 7 машин відповідно.
Найбільш «пішохідною» стала міськрада Кропивницького, у автопарку якої з 2014 року не значиться жодного автомобіля.
У більшості обласних адміністрацій України кількість автомобілів ледве дотягує до статусу автопарку: там є від сили одна-дві машини.
У Київській, Дніпропетровській і Закарпатській обласних адміністраціях немає і не було жодного закріпленого за ними авто. Що стосується Хмельницької і Вінницької ОДА, то до 2017 року обидві адміністрації втратили своє єдині автомобілі, які у них були 2014 року.
Без змін залишилися парки Херсонської, Тернопільської, Запорізької, Миколаївської і Кіровоградської облдержадміністрацій, де було від чотирьох до одного автомобілів.
Значно більш багатий вибір транспортних засобів мають у Чернівецькій, Сумській, Харківській, Івано-Франківській, Рівненській і Волинській адміністраціях, хоча їхні парки з 2014 року до теперішнього часу дещо скоротилися: тут з великим відривом лідирує Чернівецька область, у якої залишаються 28 машин.
Нагадаємо, в січні «Слово і Діло» аналізувало, як змінилися автопарки головних органів державної влади України з 2014 року.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»