Google вигадала, як заблокувати рекламу в Chrome

Читать на русском
Компанія Google розробила спеціальну функцію, що дозволяє заблокувати рекламу в настільних і мобільних версіях браузера Chrome.

Компанія Google розробила спеціальну функцію, що дозволяє заблокувати рекламу в настільних і мобільних версіях браузера Chrome.

Про це повідомляє The Wall Street Journal з посиланням на джерела в корпорації, передає «Слово і Діло».

Питання фільтра реклами вирішуватиме Коаліція за кращу рекламу (Coalition for Better Ads). До організації входять бчимало учасників ринку маркетингу, зокрема і Google.

Як зазначено на сайті Коаліції, «неприйнятними» вважаються спливаючі вікна, автоматичне відео, а також «престижна реклама» - оголошення, які відображаються на екрані до заходу на сайт.

Реалізація функції поки знаходиться під питанням. В якості одного з варіантів розглядають блокування всієї реклами на сторінці, якщо хоча б одне оголошення буде розпізнано як «неприйнятне». Обговорюється і можливість включення функції за замовчуванням при установці браузера.

Співрозмовники WSJ відзначили, що незважаючи на уявну нелогічність цього кроку для Google, що заробляє за рахунок інтернет-реклами, - це є способом утримати користувачів від включення сторонніх розширень-блокувальників реклами, які компанія не контролює.

Крім того, запровадивши фільтрацію нав'язливої ​​реклами в браузер за замовчуванням, компанія зможе уповільнити зростання інших додатків з подібними функціями і уникнути блокування власної реклами, яка не підпадає під критерії «неприйнятність» Коаліції за кращу рекламу.

За словами джерел WSJ, за рахунок впровадження фільтрації Google зможе скоротити витрати на участь у програмі «прийнятної реклами» (автоматичний білий список) в додатках інших розробників.

Як зазначив The Verge, компанія не вперше слідує уподобанням користувачів. Раніше Google вже включила автоматичне блокування спливаючих вікон в нових вкладках браузера і почала попереджати користувачів про шкідливість завантаження.

За оцінками видання, більше чверті всіх користувачів в США користуються блокувальниками реклами, і число продовжує зростати. За даними StatCounter, частка браузера Google Chrome в Сполучених Штатах складає 47,5%.

Як повідомлялося, Google буде перевіряти новини на фейки. Також Google буде судитися з росіянином за домен google.com.

ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS

та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»
Поділитися: