«Київстар» виконав рекомендації Антимонопольного комітету України та знизив вартість вихідних дзвінків на номери абонентів фіксованого зв'язку.
Про це пише «Слово і Діло», посилаючись на повідомлення прес-служби АМКУ.
Антимонопольний комітет рекомендував компанії «Київстар» створити окремі тарифні плани, в яких вартість вихідних дзвінків на номери фіксованого зв'язку була б прирівняна до вартості вихідних дзвінків на номери власних абонентів. В АМКУ також відзначили, що дії «Київстар» містять ознаки зловживання монопольним становищем шляхом встановлення тарифів на економічно необгрунтованому рівні.
В АМКУ повідомили, що «Київстар» виконав рекомендації. Оператор вніс відповідні зміни в умови надання та підключення тарифних планів Комфорт, Комфорт + і Ультракомфорт.
Розпорядженням від 24 квітня 2017 р «Київстар» встановив, що вартість вихідних дзвінків в цих тарифних планах на номери абонентів інших мобільних операторів та номери фіксованого зв'язку в межах наданих 30 хвилин складе 16 коп./хвилина, а понад це часу -74 коп. /хвилина .
Раніше міністерство аграрної політики і проводовольства, спільно з найбільшим оператором мобільного зв'язку «Київстар» планують спільний запуск спеціального мобільного додатку для українських аграріїв.
Нагадаємо, що до кінця 2017 вся мережа лідера ринку мобільних операторів буде модернізована і готова до переходу до наступного покоління стільникового зв'язку.
А Компанія Vimpelcom Ltd, яка володіє оператором мобільного зв'язку «Київстар», має намір застосувати активну маркетингову стратегію і змінити назву на Veon.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»