Антимонопольний комітет примусив українського оператора мобільного зв'язку знизити тарифи

Читать на русском
Антимонопольний комітет України

«Київстар» виконав рекомендації Антимонопольного комітету України та знизив вартість вихідних дзвінків на номери абонентів фіксованого зв'язку.

Про це пише «Слово і Діло», посилаючись на повідомлення прес-служби АМКУ.

Антимонопольний комітет рекомендував компанії «Київстар» створити окремі тарифні плани, в яких вартість вихідних дзвінків на номери фіксованого зв'язку була б прирівняна до вартості вихідних дзвінків на номери власних абонентів. В АМКУ також відзначили, що дії «Київстар» містять ознаки зловживання монопольним становищем шляхом встановлення тарифів на економічно необгрунтованому рівні.

Google вигадала, як заблокувати рекламу в ChromeКомпанія Google розробила спеціальну функцію, що дозволяє заблокувати рекламу в настільних і мобільних версіях браузера Chrome.

В АМКУ повідомили, що «Київстар» виконав рекомендації. Оператор вніс відповідні зміни в умови надання та підключення тарифних планів Комфорт, Комфорт + і Ультракомфорт.

Розпорядженням від 24 квітня 2017 р «Київстар» встановив, що вартість вихідних дзвінків в цих тарифних планах на номери абонентів інших мобільних операторів та номери фіксованого зв'язку в межах наданих 30 хвилин складе 16 коп./хвилина, а понад це часу -74 коп. /хвилина .

Раніше міністерство аграрної політики і проводовольства, спільно з найбільшим оператором мобільного зв'язку «Київстар» планують спільний запуск спеціального мобільного додатку для українських аграріїв.

Нагадаємо, що до кінця 2017 вся мережа лідера ринку мобільних операторів буде модернізована і готова до переходу до наступного покоління стільникового зв'язку.

А Компанія Vimpelcom Ltd, яка володіє оператором мобільного зв'язку «Київстар», має намір застосувати активну маркетингову стратегію і змінити назву на Veon.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: