Національний банк України до кінця 2017 року змінить логотип і фірмовий стиль, а також запустить нову версію сайту.
Про це повідомляє Realist, передає «Слово і Діло».
Ребрендинг буде проведено за фінансової допомоги Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та в партнерстві з Еkonomika communications hub.
За словами начальника управління інформації і громадських комунікацій НБУ Наталії Бондаренко, це буде «відбивати внутрішні перетворення, незалежність і значимість НБУ для розвитку новітньої української держави».
«Нинішній логотип НБУ і його айдентика не візуалізують наших змін і ролі в країні. Сьогодні Національний банк є національним лідером реформ, має визнання і повагу в світі», — вважає вона.
«Наш спосіб — бути сучасним, відкритим і незалежним центральним банком, який має довіру суспільства та інтегрований в європейське співтовариство центробанків», — зазначила Бондаренко.
За її словами, восени також повинен запрацювати новий сайт Нацбанку.
На думку керівника програм фінансового сектору USAID Наталії Бережної, оновлені сайт і логотип повинні привернути увагу громадян до істотних змін, що сталися у фінансовому секторі країни, допомогти вільно і безпечно орієнтуватися у світі фінансів, сприяти підвищенню довіри до фінансового сектору».
Міністр фінансів Олександр Данилюк заявив, що призначення глави НБУ планується у вересні.
Водночас, Валерія Гонтарева має намір сприяти в.о. міністра охорони здоров'я Уляні Супрун в реформуванні системи.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»