Гриневич пояснила зміни в оцінюванні школярів

Читать на русском
Очільниця МОН додала, що компетентнісний підхід, який є одним із основних елементів НУШ, неможливо впровадити без змін підходів до оцінювання та вимірювання знань учнів.

Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич наголосила, що учні 1-2 класів навчатимуться без оцінок, але в 3-4 діти повинні звикати до бальної системи.

Про це вона заявила час спілкування з освітянами на Одещині, повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на прес-службу Міністерства освіти і науки України.

«Сьогодні Україна має великі проблеми саме з ідеологією оцінювання – воно каральне. В новій українській школі (НУШ) буде створено стимулюючу систему – де досягнення підкреслюватимуться на рівні з помилками. При цьому ми не зніматимемо оцінювання у початковій школі повністю. 1-2-ий клас має бути без оцінок, але в 3-4-му діти мають звикати до бальної системи», – зазначила Гриневич.

Щоб засвоїти нові методики викладання, підходи до оцінювання та інші елементи нової школи, напередодні старту реформи у першому класі 22 тисячі вчителів, що братимуть першачків, пройдуть комплексне перенавчання.

Очільниця МОН також додала, що компетентнісний підхід, який є одним із основних елементів НУШ, неможливо впровадити без змін підходів до оцінювання та вимірювання знань учнів.

«Ми маємо оцінювати дітей на основі компетентнісних завдань. Це стосується й ЗНО. Погодьтеся, що наша профільна школа зараз орієнтована саме на складання оцінювання. Без переорієнтації завдань від чинної моделі ми відійти не зможемо», – пояснила міністр.

Раніше Гриневич розповіла про перехід на електронні підручники.

Також Міносвіти планує ввести ЗНО для вступників до магістратури з міжнародного права.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: