Відтермінування «Євро-6» до 2020 року: що буде з імпортом і цінами на автомобілі

Читать на русском
Олег Назаренкогендиректор ВААІД

Якби закон про перенесення екологічних стандартів для авто з 2018 до 2020 року не ухвалили, то імпорт вживаних авто старше 2016 року (оскільки «Євро-6» ухвалено в ЄС із 1.09.2015, а це авто 2016 року випуску за він-кодом) через 5,5 місяців був би заборонений.

Про це на своїй сторінці в Facebook повідомив гендиректор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко, передає «Слово і Діло».

«Закон передбачає два важливих моменти. По-перше, з нового року нові авто не подорожчають, оскільки імпортери зможуть ввозити й надалі авто з «Євро-5», а вони дешевші за «Євро-6», – констатував Назаренко.

Експерт зазначив, що «Євро-6» ввозитимуть лише за бажанням.

Продаж вживаних автомобілів: нові правила оподаткуванняВерховна Рада змінила правила оподаткування операцій із продажу вживаних автомобілів. Тепер податкове навантаження на покупця такого засобу пересування значно зменшується.

«Принаймні це діятиме для авто, які поставляються не з ЄС», – уточнив він.

«Другий важливий момент – українці зможуть до кінця 2019 року ввозити авто «Євро-5», тобто не старше 2010 року, так само, як і раніше», – повідомив фахівець.

На його думку, Україна поки не готова до такого стандарту.

«Ми повторюємо шлях ЄС: там також хотіли впровадити «Євро-6» із 31.12.2013 року. Але потім зрозуміли, що не готові, й впровадили лише з 1.09.2015. Ми також думали: чим заправляти авто «Євро-6» в Україні? У РФ ще також «Євро-6» немає, хоча минулого року «Лукойл» уже запустив виробництво бензину «Євро-6», – зазначив Олег Назаренко.

Нагадаємо, президент України Петро Порошенко схвалив законопроект №5624 про відтермінування впровадження екологічного стандарту «Євро-6» для вживаних автомобілів до 2020 року.

Як змінилося податкове навантаження, дивіться в інфографіці «Продаж вживаних автомобілів. Нові правила оподаткування».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: