У «Київводоканалі» попереджають жителів столиці, що нарахування за послуги водопостачання та водовідведення в деяких платіжних повідомленнях за липень можуть не відповідати фактичним обсягам споживання.
Про це повідомили в прес-службі ПАТ «АК «Київводоканал» пише УНІАН, передає «Слово і Діло».
«У разі неточності з нарахуваннями у платіжці, просимо розрахуватися за послугу згідно з фактичним споживанням - вказавши у графі до сплати суму, відповідну реальним обсягам, помноженим на діючий тариф», - наголошується в повідомленні.
Неточності з сумою оплати, яка вказується в платіжці, на підприємстві пояснюють імовірним збоєм в деяких банківських установах при внесенні даних показань лічильників.
У разі невідповідності споживачам радять звернутися в будь-який з 9 районних центрів КК «Центр комунального сервісу» (ЦКШ), які приймають людей, незалежно від місця проживання. Прийом здійснюється 6 днів на тиждень, включаючи суботу. Також у всіх районах міста діють близько 60 додаткових точок обслуговування.
Раніше експерти розповіли «Слову і Ділу» чим закінчиться протистояння уряду з «Нафтогазом».
15 серпня повідомлялося, що в Києві зросли тарифи на гарячу воду.
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»