Facebook Inc тестує ідею поділу своєї стрічки новин на дві частини, відокремлюючи комерційні пости від особистих.
Про це пише «Слово і Діло» з посиланням на Reuters.
Нововведення, яке перевіряють у шести країнах, тепер пропонує для користування дві стрічки новин. Згідно із заявою компанії, один канал орієнтований на друзів і родину, а другий – на сторінки, які сподобалися користувачу.
Ця зміна може призвести до того, що керівники сторінок (від новинних видань до музикантів або спортсменів) платитимуть за появу їхніх рекламних оголошень у стрічці, яка призначена для друзів і сім'ї.
Тест вже вплинув на трафік веб-сайтів невеликих ЗМІ. Працівник одного зі словацьких видань написав: «Якщо ви хочете, щоб ваші повідомлення у Facebook були помічені в старій стрічці новин, вам потрібно заплатити».
При цьому в Facebook запевнили, що наразі не планують примушувати комерційні сторінки платити за всі їхні повідомлення.
Як повідомив виконавчий директор Facebook, який відповідає за стрічку новин, Адам Моссері, тест проводився в Болівії, Камбоджі, Гватемалі, Сербії, Словаччині та Шрі-Ланці і, ймовірно, триватиме ще протягом кількох місяців.
Раніше повідомлялося, що Facebook займеться фактчекінгом – активує спеціальну функцію, що перевірятиме справжність новин, якими діляться користувачі.
Також компанія Google розробляє технологію публікації новин із медіаконтентом за аналогією з додатком Snapchat.
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»