У Facebook тестують поділ стрічки новин на дві частини

Читать на русском

Facebook Inc тестує ідею поділу своєї стрічки новин на дві частини, відокремлюючи комерційні пости від особистих.

Про це пише «Слово і Діло» з посиланням на Reuters.

Нововведення, яке перевіряють у шести країнах, тепер пропонує для користування дві стрічки новин. Згідно із заявою компанії, один канал орієнтований на друзів і родину, а другий – на сторінки, які сподобалися користувачу.

Ця зміна може призвести до того, що керівники сторінок (від новинних видань до музикантів або спортсменів) платитимуть за появу їхніх рекламних оголошень у стрічці, яка призначена для друзів і сім'ї.

Тест вже вплинув на трафік веб-сайтів невеликих ЗМІ. Працівник одного зі словацьких видань написав: «Якщо ви хочете, щоб ваші повідомлення у Facebook були помічені в старій стрічці новин, вам потрібно заплатити».

При цьому в Facebook запевнили, що наразі не планують примушувати комерційні сторінки платити за всі їхні повідомлення.

Як повідомив виконавчий директор Facebook, який відповідає за стрічку новин, Адам Моссері, тест проводився в Болівії, Камбоджі, Гватемалі, Сербії, Словаччині та Шрі-Ланці і, ймовірно, триватиме ще протягом кількох місяців.

Раніше повідомлялося, що Facebook займеться фактчекінгом – активує спеціальну функцію, що перевірятиме справжність новин, якими діляться користувачі.

Також компанія Google розробляє технологію публікації новин із медіаконтентом за аналогією з додатком Snapchat.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: