У МВС пояснили, що заважає поліції боротися з пияцтвом за кермом

Читать на русском
Як розповів радник міністра внутрішніх справ, однією з причин, що заважають боротися з пияцтвом за кермом, є застарілі нормативи МОЗу.
Фото з відкритих джерел

У Міністерстві охорони здоров'я досі визначають рівень алкоголю в крові за нормативами 1986 року.

Про це «Слову і Ділу» розповів керівник Центру запобігання й протидії корупції, радник міністра внутрішніх справ Володимир Мартиненко.

За його словами, однією з проблем, яка не дозволяє більш ефективно боротися з водінням у нетверезому стані, є різниця в методиках оцінки стану водія, що практикуються правоохоронцями та медичними закладами. Ця проблема часом не дозволяє навіть складати адміністративні протоколи на порушників.

«Одне з питань, над вирішенням якого ми б'ємося вже рік, це різні підходи та методика встановлення рівня алкоголю в крові. Медичні нормативи, до речі, 1986 «року народження», дещо відрізняються від норм, затверджених МВС. Це внутрішні ухвали і їхня зміна залежить не тільки від МВС. Скликали засідання за участю заступника міністра охорони здоров'я. Запрошували експертів. На жаль, питання поки не вирішене», – зазначив радник міністра внутрішніх справ.

Меддовідки та кримінальна відповідальність: як боротися з неадекватними водіями?У 2009 році була запроваджена заборона на тимчасові реєстраційні талони для авто, медичні довідки Але зараз у планах Мінінфраструктури поетапне повернення техогляду, а депутати вже ініціюють повернення довідок. Оцінку ситуації дали експерти.

При цьому він висловив надію, що дане питання, нарівні з питанням посилення відповідальності за водіння в нетверезому стані, вирішиться найближчим часом.

«У нас, вдумайтеся, кожного дня на дорогах гине 13 осіб. І значна частина з них – з вини нетверезих водіїв. Питання посилення безпеки на дорогах потрібно вирішувати комплексно, і вже вчора», – сказав Мартиненко.

Нагадаємо, 25 жовтня глава МВС Арсен Аваков заявив, що Міністерство підготувало пропозиції щодо посилення відповідальності водіїв за порушення правил дорожнього руху: «Прошу присвятити наступне засідання уряду розгляду питання Правил дорожнього руху та посилення відповідальності за їх порушення».

За словами міністра, МВС також має законодавчі пропозиції до Верховної Ради, а також до Кабміну, покликані запустити систему відеофіксації порушень правил дорожнього руху.

Як ми вже писали раніше, тільки 15% водіїв, спійманих за фактом нетверезого водіння, згодом несуть відповідальність.

ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS

та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»
Поділитися: