Сервіс мікроблогів Twitter змінив політику розміщення рекламних оголошень від російських державних ЗМІ - телеканала RT і агентства Sputnik.
Компанія вирішила припинити прийом рекламних оголошень з усіх належних їм акаунтів. «Це рішення засноване на вивченні ситуації з виборами 2016 року в США, а також на висновках розвідки США про те, що RT і Sputnik намагалися втрутитися у виборчий процес від імені Кремля», - повідомляється в офіційному блозі Twitter, передає «Слово і Діло» . Всі зароблені на рекламі гроші цих ЗМІ будуть спрямовані на дослідження, які вивчають вплив соцмережі на вибори. Йдеться про суму в $ 1,9 млн. Офіційний представник МЗС РФ Марія Захарова назвала рішення Twitter «агресивним кроком, спрямованим на блокування діяльності російських ЗМІ». За її словами, Москва застосує відповідні заходи.
Раніше повідомлялося, що в Росії планують заблокувати Facebook.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»