У Києві запрацював новий поліцейський відділ превентивної комунікації, який намагається попередити конфліктні ситуації під час масових заходів.
Як повідомляє прес-служба столичної поліції, його створили в управлінні превентивної діяльності Головного управління Нацполіції в Києві, передає «Слово і Діло».
До складу так званої «поліції діалогу» увійшли 12 працівників. За сприяння Консультативної місії Євросоюзу вони пройшли тренінги-семінари з представниками чинних груп із питань комунікації.
Вперше антиконфліктну групу задіяли в День незалежності України. Станом на 2 листопада на її рахунку вже близько сотні масових заходів політичного, спортивного, розважального, культурно-масового спрямування.
Працівники «діалогової поліції» мають налагоджувати взаємодію з організаторами масових заходів від початку до кінця їх проведення. Зокрема, під час масштабних пікетів вони пояснюють громадянам правові наслідки їхніх вчинків у разі порушення закону, попереджають про наміри та обов'язки поліцейських у разі загострення ситуації.
«Перемовини з організаторами акцій, зняття напруження між людьми, роль активного слухача та в деяких випадках навіть досвідченого психолога – все це є складовими служби антиконфліктних груп», – пояснюють у поліції.
Начальниця відділу превентивної комунікації київської поліції Вікторія Азарова розповіла, що негласним гаслом роботи підрозділу є «послухай і почуй».
«Ми постійно моніторимо та аналізуємо інтернет-мережі щодо запланованих заходів із масовою участю громадян, оцінюємо ступінь ризику під час їх проведення, настрій учасників та передбачаємо зміну розвитку ситуації. А тому працівники новоствореного відділу переважно працюють на попередження сутичок і конфліктів», – пояснила вона.
«Для необхідної взаємодії наші працівники завчасно встановлюють комунікативний контакт як з організаторами, так і з учасниками масових заходів», – додала Азарова.
Нагадаємо, лише в жовтні цього року в Україні були побиті п'ять журналістів.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»