Український ринок кави продемонстрував зростання продажів на 3% в натуральному вираженні.
Як інформує «Слово і Діло», про це свідчать дані ритейл-аудиту Nielsen, пише УНН.
Так, за даними аудиту, за період із вересня 2016 року до серпня 2017 року порівняно з аналогічним періодом роком раніше український ринок кави продемонстрував зростання продажів на 3% в натуральному вираженні.
Причому в аналогічний період в 2016 році порівняно з 2015 роком продажі демонстрували падіння на 8%.
Відзначається, що найбільший внесок у поліпшення динаміки категорії кави зробив сегмент натуральної кави (меленої та в зернах) і кава-міксів. Значно впали продажі сегмента «кавові суміші».
Нагадаємо, синоптик Наталка Діденко попередила українців про магнітні бурі. Вона також не рекомендує до кінця тижня пити міцну каву та алкоголь.
ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS
та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»