Кличко дав старт будівництву нової гілки метро

Читать на русском
Мер Києва Віталій Кличко та заступник голови правління China Pacific Construction Group Го Уїн підписали угоду про співпрацю в реалізації проекту з будівництва четвертої лінії метро в Києві між КМДА та китайським консорціумом.

Мер Києва Віталій Кличко та заступник голови правління China Pacific Construction Group Го Уїн підписали угоду про співпрацю в реалізації проекту з будівництва четвертої лінії метро в Києві.

Про це повідомив голова КМДА на своїй сторінці в Facebook у середу, 22 листопада.

Відзначимо, що до складу китайського консорціуму входять компанії China Railway International Group Co., Ltd. та China Pacific Construction Group with China Railway International Group Co., Ltd.

Віталій КличкоМіський голова Києва
Кличко обіцяє Києву через 5 років метро на ТроєщинуСказано 16 травня 2014 р.Статус обіцянки: Не виконано

Угода передбачає створення робочої групи з українських і китайських фахівців, яка розробить оптимальні технічні та фінансові рішення для реалізації проекту.

Вартість будівництва оцінюється в $2 млрд, при цьому 85% від прогнозованої вартості проекту будуть забезпечені за рахунок кредиту від китайських фінансових установ.

«Можливість залучення цього кредиту розглядається з наданням Україні державних гарантій на повернення кредитних коштів. Термін повернення кредиту – від 15 до 20 років. При цьому процентна ставка буде предметом переговорів», – підкреслив мер.

Якби мери виконували всі свої обіцянки. Як би змінився Київ?«Слово і Діло» уявило, який вигляд мав би Київ, якби Віталій Кличко втілив у життя обіцяне.

Проект передбачає будівництво нової лінії метрополітену протяжністю майже 18 км із 13 станціями. Також буде збудована пересадка між кільцевою електричкою й новою четвертою лінією. Передбачений термін будівництва – 5 років.

«Розвиток транспортної інфраструктури є одним із головних пріоритетів для столичної влади. Один із важливих проектів – добудова Подільсько-Воскресенського мосту. І переговори про добудову мосту ми ведемо з німецькими інвесторами. А коли буде готовий міст, це дасть можливість для наступного кроку – будівництва четвертої лінії столичного метро на Троєщину», – зазначив Кличко під час церемонії підписання.

Своєою чергою Го Уїн подякував Кличку за підтримку в реалізації цього проекту.

«Ми маємо хороший досвід розвитку метро в усьому світі. Ми знаємо, що 4-та лінія метро є нагальною для Києва, адже наш проект має зв'язати обидва береги Дніпра й нарешті вирішити транспортні проблеми масиву Троєщина», – підкреслив він.

Раніше київська влада розповіла, коли метро обладнають відеокамерами із системою розпізнавання облич.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: