У НАЗК запрацювала спецлінія для повідомлень про корупцію

Читать на русском
Створена у Національному агентстві спеціальна телефонна лінія для повідомлень про корупцію працює в цілодобовому режимі.

Національне агентство з питань запобігання корупції розпочало прийом повідомлень про корупцію на спеціально створену телефонну лінію в цілодобовому режимі.

Про це повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на прес-службу НАЗК.

«Відтепер створена в Національному агентстві спеціальна телефонна лінія для повідомлень про корупцію +38(044)200-06-91 працює в цілодобовому режимі», – йдеться в повідомленні.

Зокрема, з 9 до 18 години з понеділка до п’ятниці включно повідомлення про корупцію приймаються безпосередньо працівниками Національного агентства, а з 18 години до 9 години з понеділка до п’ятниці та в неробочі дні (святкові та вихідні) повідомлення приймаються в автоматичному режимі через автовідповідач.

При повідомленні про корупцію через автовідповідач необхідно вказати своє прізвище, ім’я, по батькові та адресу, на яку особу, що повідомляє про цей факт, бажаєте отримати відповідь, а також прізвище, ім’я, по батькові, посаду й місце роботи особи, яка вчинила корупційне правопорушення, та обставини його вчинення.

У НАЗК нагадали, що повідомлення має містити інформацію, яка стосується конкретної особи, та фактичні дані, які можуть бути перевірені Національним агентством з питань запобігання корупції в межах повноважень, визначених статтею 11 закону України «Про запобігання корупції».

Раніше в НАЗК розповіли, скільки радників має керівництво Агентства.

Колишня працівниця НАЗК Ганна Соломатіна, яка звинуватила голову Агентства Наталію Корчак у фальсифікаціях, оприлюднила переписку з куратором з Адміністрації президента через побоювання за своє життя.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: