Як мери регулюють рекламне питання

Читать на русском

Зробимо міста чистішими, все для наших містян, рівні дороги, чисті газони… Серед переліку обіцянок мерів є й ті, що стосуються засилля реклами на вулицях. «Слово і Діло» продовжує моніторинг ефективності роботи міських голів обласних центрів України, й сьогодні ми вирішили присвятити наш огляд питанню зовнішньої реклами.

Данні роботи міських голів тут не показові. Хоча згідно зі статистикою оператора зовнішньої реклами PRIME, за дев'ять місяців 2017 року її стало менше на 4,5%.

Зокрема, з усіх відомих обіцянок лише мери Рівного та Кропивницького повністю дотримали слова. Йдеться про Володимира Хомка, який обіцяв запровадити мораторій на встановлення нових білбордів, а також про Андрія Райковича, який обіцяв відновити діяльність міської художньої ради та демонтувати незаконні рекламні носії.

Натомість столичний голова, як і решта його колег, ще шукає варіанти вирішення проблеми. Власне, й сама обіцянка ще відтермінована в часі. Віталій Кличко обіцяє, що навесні 2018 року кількість реклами в центрі Києва значно зменшать.

Міський голова Житомира Сергій Сухомлин також не готовий відзвітувати про виконану роботу. Нагадаємо, він обіцяв заборонити розміщення зовнішньої реклами в центральній частині міста.

Віталій КличкоМіський голова Києва
Кличко обіцяє, що навесні 2018 року кількість реклами в центрі Києва значно зменшатьСказано 10 жовтня 2017 р.Статус обіцянки: Виконано

Найбільше робочих обіцянок у мера Чернігова Владислава Атрошенка. Він пообіцяв демонтувати незаконні рекламні носії, а також покарати за розміщення реклами в центрі Чернігова.

Детальніше – на інфографіці «Слова і Діла».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: