Претензії АМКУ не стосуються тарифікації голосових викликів, а виключно того, як компанія інформувала про це абонентів.
Таку відповідь прес-служба компанії «Київстар» зробила щодо штрафу від АМКУ, пише «Слово і Діло».
«Київстар» доносить до абонентів інформацію про спосіб тарифікації викликів через усі канали комунікацій, у тому числі – на офіційному сайті компанії, в рекламних матеріалах, у доступній та зрозумілій формі та у визначений законом спосіб. Відповідно до Закону про телекомунікації кожен телеком оператор самостійно встановлює тарифи і спосіб тарифікації тривалості надання послуги», - йдеться у повідомленні.
Зокрема, в компанії повідомили, що закон вимагає, щоб для обчислення вартості послуг застосовувалась тарифна одиниця (одиниця обсягу послуги) – секунда, хвилина, обсяг даних, кількість повідомлень, тощо. «Київстар» повністю дотримується цих законодавчих вимог.
«Тарифікація голосових викликів у мережі «Київстар» повністю відповідає вимогам Закону України «Про телекомунікації» і «Правилам надання та отримання телекомунікаційних послуг». Зазначимо, що усі оператори мобільного зв’язку України застосовують один й той самий принцип тарифікації. «Київстар» завжди діє в інтересах абонентів й у рамках чинного законодавства України. З огляду на це, усвідомлюючи занепокоєння АМКУ щодо можливої недосконалості певних формулювань у комунікації з абонентами, компанія завчасно вжила відповідних заходів для того, щоб зробити таку комунікацію більш зрозумілою. При цьому, питання щодо можливого оскарження «Київстаром» рішення АМКУ про накладення штрафу наразі розглядається», - повідомив оператор мобільного зв’язку.
Нагадаємо, Антимонопольний комітет наклав штраф у 21 млн грн на компанію «Київстар».
Раніше, 7 грудня, в офісі компанії «Київстар» СБУ провела слідчі дії.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»