«Укрзалізниця» в п'ятницю, 19 січня, відновила послугу повернення електронних квитків через інтернет.
Як інформує «Слово і Діло», про це повідомляє в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов у Facebook.
«Сьогодні відновили послугу повернення електронних квитків через інтернет», – написав він.
Крацов нагадав, що призупинка цієї функції – тимчасовий вимушений крок, яким «Укрзалізниця» захистила своїх клієнтів від штучного дефіциту та спекуляцій із квитками в період новорічних та різдвяних свят.
«Такі дії – це оперативні й точкові заходи реагування. Наша мета – зробити онлайн-сервіси функціональними, а подорожі – доступними та комфортними», – наголосив керівник компанії.
Для цього, за його словами, залізниця розширює можливості онлайн-системи продажу квитків, призначає нові та додаткові поїзди, адже залізничний транспорт залишається найпопулярнішим в Україні.
Крацов повідомив, що під час цьогорічних зимових свят (22.12.2017-11.01.2018) поїздами подорожували 2,4 млн пасажирів, що більше за аналогічний період минулого року на 96,2 тис. осіб.
Як повідомлялося, ПАТ «Укрзалізниця» з 12 грудня 2017 року тимчасово призупинило послугу повернення квитків через інтернет, щоб не допустити штучного дефіциту з проїзними документами та спекуляцій із ними.
Раніше «Укрзалізниця» запустила продаж онлайн-квитків із пересадкою.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»