ДТЕК планує побудувати ділянку автомобільної дороги з використанням золошлаків - відходів вугільних теплоелектростанцій (ТЕС) у Львівській області до кінця 2018 року.
Про це розповів регіональний менеджер з корпоративної соціальної відповідальності ДТЕК Енерго Петро Курляк, передає «Слово і Діло».
Протяжність дороги складе 1 км - вона з'єднає декілька сільських населених пунктів.
«Компанія ДТЕК реалізовує пілотний проект з будівництва ділянки дороги з застосуванням золошлакових матеріалів. Для вибору пілотного проекту з самого початку було кілька пропозицій і навколо них було багато суперечок. У підсумку, затвердили ділянку дороги, що проходить через чотири села у Львівській області - Перекалки-роги-залізнична станція Добротвір-Матяші протяжністю 1 км», - повідомив Курляк.
Він також додав, що на сьогоднішній день компанія ЗахідДорПроект вже закінчила проектно-кошторисну документацію. У 2018 році планується проходження експертизи і будівництво пілотної ділянки дороги.
Як заявила менеджер департаменту екологічної безпеки ДТЕК Енерго Тетяна Завгородня, в Україні утворюється близько 7,5 млн золошлакових відходів на рік. З них 6 млн т генерує ДТЕК. В Європейських країнах відсоток утилізації золошлакових відходів становить близько 92%, в США - 41%, Індії - 50%, Китаї - 65%. Показник, якого вдалося досягти ДТЕК на одній з ТЕС - 43%.
За її словами, використання золошлаків значно знижує собівартість виробництва будматеріалів - не менш ніж на 15-20%, а вартість робіт з будівництва доріг - в середньому на 30%. У світовій практиці попелошлакові відходи використовували при будівництві швидкісної дороги Ейзенхауер в Чикаго і Ересуннського моста між Данією і Швецією.
Нагадаємо, Україна зняла санкції з постачальника вугілля з Росії.
Раніше фурам заборонили проїзд вже в шести областях.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»