Влада Києва розробляє «План постійної міської мобільності». Він націлений на перетворення столиці в місто, де в пріоритеті пішоходи і осучаснення громадського транспорту.
Про це розповів заступник голови Київської міської адміністрації Дмитро Давтян, пише «Слово і Діло».
«У Стратегії розвитку Києва до 2025 року визначена нова транспортна політика, що базується на принципах сталого розвитку та пріоритеті пішохода і громадського транспорту над приватним автотранспортом», - цитує чиновника прес-служба КМДА.
Нинішній Київ обмежує пішоходів і ставить у пріоритет водія. За його словами, через відсутність єдиної транспортної політики тривалий час вулиці і дороги міста проектувалися, виходячи виключно з потреб моторизованого транспорту.
«Це призводить до високих швидкостей і підвищення рівня аварійності на дорогах, збільшення викидів і неефективного використання обмеженого простору Києва», - додав він.
Серед переваг такої переорієнтації столиці він назвав: більш привабливе середовище, підвищення безпеки, зменшення викидів і шуму, поліпшення якості повітря і здоров'я жителів. У той же час, КМДА прагне комплексного рішення, де розвиваються всі види транспорту.
«Але перевагу, звичайно, треба надавати більш стійким видам транспорту - для впорядкування самого руху і екологічності вулиць», - сказав Давтян.
Муніципалітет уже проводив переговори з колегами з Дрездена (Німеччина) для залучення експертної підтримки. У той же час, поки розробляється «План мобільності», в Києві хочуть ввести короткострокову програму впровадження змін інфраструктури міста.
Раніше киян попередили про ожеледь на дорогах.
Нагадаємо також, що були названі найнебезпечніші пішохідні переходи Києва.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»