Авто на єврономерах в Україні: в чому небезпека та що потрібно знати українцям

Читать на русском
Олег Назаренкогендиректор ВААІД

«Верблюди» – іноземці, які дають свої паспорти для ввезення «блях», уже закінчилися й пішло друге, третє коло, тобто під них уже ввозять не одне авто, а по 10-20, причому деякі митники, які вступають у змову, роблять спроби «видалення» цієї інформації з електронного журналу. При цьому українці-покупці «євроблях» навіть не підозрюють, що навіть у разі легалізації частину авто легалізувати неможливо, оскільки офіційно в Україну (1 авто на 1 «верблюда») вони не ввозилися.

Про це на своїй сторінці в Facebook написав генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко, передає «Слово і Діло».

Деякі «фірмочки» українців просто обманюють, розповідаючи про легальне ввезення «євроблях», констатував він.

«Без пособництва хабарників на митницях (300 доларів із «бляхи») ці схеми неможливі, й потрібно визнати, що замість боротьби з корупцією зараз ми лише сприяємо її зростанню. Корупція досягла небачених масштабів, рекордних за історію України, за підтримки самих українців», – констатував експерт.

«Але тоді треба прямо й чесно визнати, що ми підтримуємо корупцію – хабарі в країні та розвал української державності, після чого дружно пересісти на «євробляхи», а не критикувати корупцію та офшори влади, а самим підтримувати цю корупцію й хабарі на митниці», – продовжив він.

Поки що з людьми в погонах на митницях бореться лише керівництво ДФС, а частина українців підтримують їх, додав експерт.

Найголовніше те, що саме ті, хто наживається на українцях, організували схеми ввезення «євроблях» і протистоять скасуванню податків на імпортні авто.

Адже хто купить у них авто на єврономерах, якщо прості українці зможуть без проблем із мінімальними податками розмитнити собі авто, наголосив він.

«Тому у ВР уже 23 законопроекти про «євробляхи», але жодного про скасування податків на імпорт авто для всіх українців», – уточнив Назаренко.

Він додав, що законопроекти про повне скасування акцизу, мита та ПДВ на всі імпортні авто (нові та вживані) навіть реєструвати не хочуть.

Скільки іномарок на єврономерах їздить Україною та чим вони небезпечніЯкі проблеми пов'язані з нелегальними іномарками та скільки їх потрапило до країни в 2017-2018 роках, розбирались аналітики Слова і Діла.

«Все просто. В разі скасування податків на імпортні авто для українців вони подешевшають, автоімпортерибільше продаватимуть авто, що подешевшали, й більше зароблятимуть, а «євробляхобізнесмени» та їхні владні кришувальники позбавлятимуться можливостей наживатися на українцях», – пояснив фахівець.

На його переконання, потрібно шукати, кому вигідні високі податки.

«Смішно слухати, що «євробляхобізнесмени» проти високих податків на іномарки. Це як сказати, що бджоли проти меду», – резюмував Олег Назаренко.

Раніше аналітики «Слова і Діла» з'ясували, скільки іномарок на єврономерах їздить в Україні та чим вони небезпечні. Що на цю тему обіцяли політики – в нашому огляді.

По даним порталу, у ВР ще у вересні 2016 року збиралися зареєструвати законопроект про розмитнення іномарок, однак голова комітету з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна провалила свою обіцянку.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ

та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»
Поділитися: