Поява на українському ринку Ryanair може завершитися судовим позовом від найбільшого авіаперевізника МАУ на тлі неузгодженості розкладу рейсів між ірландським лоукостером та аеропортом «Бориспіль».
Як пише «Слово і Діло», про це повідомив президент МАУ Юрій Мірошников, передає Reuters.
Він зазначив, що Ryanair почав продавати квитки на рейси до київського аеропорту «Бориспіль» без узгодження розкладу.
«Слоти, які вони припускають отримати, всі зайняті українськими міжнародними рейсами, транзитними рейсами, де час стикування дуже важливий, де ми знаємо, що інфраструктура аеропорту в ці години пік є для нас вузьким місцем», – пояснив він.
За словами Мірошникова, якщо рішення про слоти зашкодить інтересам МАУ, компанія захищатиме свої інтереси в суді. В авіакомпанії заявляють, що виступають за конкуренцію, але за умови, що вона справедлива.
При цьому в Ryanair повідомили, що розклад лоукостера був складений не в пікові години в аеропорту «Бориспіль».
«Істеричні заяви МАУ з її високими тарифами – це ще один приклад їхнього бажання блокувати конкуренцію, а не давати українським клієнтам низькі тарифи, яких вони дійсно хочуть», – відзначили в Ryanair.
Раніше гендиректор аеропорту Павло Рябікін заявляв, що Ryanair запустив продаж квитків на час прильоту до Києва, який не підтверджує аеропорт.
За його словами, тимчасові проміжки, які компанія вказує в системі продажів як час вильоту з «Борисполя», не можуть бути надані аеропортом, оскільки вони збігаються з періодами ранкових і вечірніх пікових розльотів. Він також зазначив, що Ryanair ще не подав запит щодо слотів.
Рябікін також заявляв, що Ryanair втратить знижки в аеропорту «Бориспіль», якщо не нарощуватиме пасажиропотік. За його словами, прихід в Україну лоукостера негативно позначиться на фінансових показниках аеропорту в 2018 році.
Нагадаємо, що 23 березня аеропорти «Бориспіль» і «Львів» підписали договори з Ryanair про початок польотів в Україну. Компанія вже почала продаж квитків на українські рейси в системі бронювання.
Авіакомпанія відкриє 15 напрямків: 10 напрямків із Києва і 5 напрямків зі Львова до Європи. Найдешевші квитки коштуватимуть від €10, а середня вартість квитка для України буде нижчою за €40. Компанія розраховує за перший рік перевезти 1 мільйон українців.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»