Обсяг продажів нових комерційних автомобілів в Україні в січні - березні 2018 року, порівняно з аналогічним періодом 2017 року, зріс на 22% і склав 2873 авто.
Про це повідомляє прес-служба асоціації Укравтопром, пише «Слово і Діло».
За даними організації, кращий результат показала марка Renault (продано 520 авто). Відносно січня - березня 2017 року продажі нових комерційних автомобілів Renault збільшилися на 14%.
Своєю чергою, друге місце в рейтингу брендів зайняла компанія МАЗ. Автомобілі мінського автозаводу отримали 266 українських реєстраційних номерів, що на 74% більше, ніж у першому кварталі минулого року.
Третє місце в рейтингу найбільш популярних марок комерційних авто зайняв FIAT (265 авто), відставши на один автомобіль від МАЗа і на 3% від свого показника минулого року.
Також до п'ятірки лідерів першого кварталу увійшли Citroen, наростивши реалізацію майже втричі - до 258 авто, і Mercedes-Benz із дворазовим зростанням - до 252 нових комерційних авто.
Раніше повідомлялося, що в Україні продажі старих авто зросли вдвічі.
А за весь 2017 рік українці придбали 82 300 нових легкових автомобілів, або на 25% більше, ніж у 2016 році.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»